fredag 25. februar 2011

Lenge siden siste innlegg

Her sitter jeg en fredag kveld, med et glass, eller rettere sagt en flaske med nydelig Barbaresco, i ført gaven jeg har fått av beste Pia, en venninne jeg er veldig glad iJ.  Hjemmestrikkede ullsokker i all verdens farger J
Jeg kan love at de er varme.
Her ser dere både den ene sokken og vinen!

Det har skjedd litt siden mitt siste innlegg på min nyetablerte blogg, men dette skal jeg skrive litt om senere, hver enkelt liten hendelse skal få sitt eget innlegg!
I kveld måtte jeg egentlig bare kjenne litt på følelsen om å skrive et innlegg igjen.

Denne uken har Nina, min kjære, kloke og vakre venninne som jeg elsker vært på Lillehammer, og vi har fått noen riktig gode timer med sladder og juging, men mest av alt gode samtaler om mange ting, både alvorlige og ikke så alvorlige. Men gud som jeg savner de samtalene, det skjer så altfor sjelden! Men jammen er jeg glad for at det finnes telefoner og for at vi begge vet hvor den andre er uansett hvor lenge det går mellom hver gang vi sees.
Jeg er av den oppfatning at virkelige venner er de du kan snakke med som om det var i går, selv om det egentlig er veldig lenge siden sist<3

Jeg har i dag vært å hjulpet gode venner på Gaiastova, og jammen er det moro å få fronte gjester iblant, selv om jeg kjenner at jeg ikke kunne gjort det i det tempoet som er på Gaiastova hver dag. Kanskje jeg er blitt for gammel? Og jeg beundrer virkelig Anne Brit og Mark for den jobben de gjør! Dere er flinke!!!!   Og for meg var den en god avveksling fra kontorarbeid!


Bilde fra Afterskien på Gaiastova, som er en av Norges beste afterskier! Her er det liv!

Her følger et utendørs bilde av Gaiastova som ligger på Hafjelltoppen 950 moh. Jeg anbefaler alle som ikke har vært der om å ta en tur, det er absolutt verdt besøket. God mat og toppen serviceJ (er programforpliktet til å si at det er topp service jeg da, men jeg tror ikke dere blir skuffetJ)

I helgen skal jeg bare kose meg, med Mille (vår vakre franske selskapshund), kjærsten min og det jeg ser av min vakre datter Frida! Som dere skjønner er ikke det mye jeg ser til henne. Hun er stort sett i bakken å kjører på ski, og er hun ikke det, er hun sammen med kjærste og venner, og litt hjemme hos meg og Per, Fridas bonuspappa og min fantastiske kjærste.

Hun er så glad i ski, at hun måtte ha de med på konfirmasjonsbildene sine.
Men så tok vi også et bilde med begge prinsessene mine. Er de ikke vakre?

Og med dette ønsker jeg alle en riktig god fredag kveld og en god helg så lenge! Nyt den, det skal jegJ
Og husk å ta vare på hver dag, vi lever kun en gang<3 Carpe diem!




Fredagsklem fra IreneJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar