tirsdag 18. januar 2011

Den spede start på en blogg!

Ja, da er jeg igang! Første blogginnlegget fra meg!
Litt skummelt, men det er vel bare å kaste seg ut i det ukjente!

Som jeg har skrevet i profilen min er jeg en "jente" på 41 (velger å kalle meg selv en jente fremdeles, kanskje litt redd for å bli voksen) Jeg bor i Hafjell sammen med verdens beste kjærste som også er bonuspappa til min datter på 15 år. Da skjønner dere også at jeg har en datter på 15 (en fin men utfordrende alder), min egen lille prinsesse! I tillegg har vi en dvergpuddel, Mille og en elghund, Jeppe!

Hver morgen når jeg våkner er dette den første mannen jeg ser- Fakkelmannen!

Når jeg slår opp øynene og ser ut av soveromsvinduet, er han den første jeg ser! Jeg anser meg selv som heldig, en mann i senga og en mann utenfor vinduet hugget inn i fjellet!
Vi bor litt opp i bygda, i min datter Frida sitt hode bor vi PÅ fjellet! Men det er ikke lengre opp i Hafjell enn ved Hafjell Golfbane! Her bor vi landelig mot skogen og har en fantastisk utsikt over Øyerbygda. Og til Fakkelmannen!
Vi er så heldige på vinteren at når det er nok snø, kan vi spenne skiene utenfor inngangsdøra og skli rett inn i alpinsenteret! Ikke rart vi bruker mye tid på ski! Frida er den som er der mest, med sine twintip ski tilbringer hun ca 20 timer i løpet av uka der, sammen med sine kuuuuule jibbevenner:-)
Her er Frida på ski!

Mille er også en av medlemmene i familien vår. Hun er en brun dvergpuddel. Min kjærste Per, kaller henne: "den vakreste, mest ubrukelige selskapshunden i verden!" Men han er veldig glad i henne!
Og ubrukelig synes jeg ikke at hun er, hun sørger for at "mamman" hennes kommer seg ut hver morgen og hver ettermiddag/ kveld:-)
Er ikke Mille en vakker hund?
Ja, da var første innlegg på bloggen min laget.
Nå skal jeg pønske ut neste innlegg! Jo jeg vet hva jeg skal skrive allerede nå!

Hilsen fra Irene:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar